DSC05041.jpg

Nøl ikke med å ta kontakt!

Vi ønsker at alle som handler hos MYKT skal ha en god opplevelse og være fornøyd med produktene.

Om det er noe du lurer på, eller du ønsker å komme i kontakt teamet bak MYKT direkte, så nøl ikke med å skrive :)

106 Buktavegen
Vestnes, Møre og Romsdal, 6390
Norway

004746625249

Retur og reklamasjon

 Retur og reklamasjon



DU HAR 14 DAGERS UBETINGET ANGRERETT

Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Angrefristen begynner å løpe fra den dagen da du mottar siste vare av bestillingen din.

Melding om bruk av angreretten må gis til selgeren innen fristen, og kan gis på hvilken som helst måte. Du kan bruke dette skjemaet som skal være utfylt av selgeren som spesifisert nedenfor. Fristen anses overholdt dersom meldingen er avsendt innen fristens utløp, og du bør sørge for at dette kan dokumenteres.


HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Returskjema følger med i pakken du har mottatt. Du kan også laste det ned her. Fyll ut, og send dette med varen du ønsker å returnere. Vi anbefaler å velge en retursending som gir mulighet for sporing. Dette vil være en trygghet for begge parter. Varen som returneres må være ubrukt og salgbar for oss. Det vil si at merkelapper, beskyttelsesplast o.l. må sitte på.


HVOR LANG TID HAR JEG PÅ MEG TIL Å RETURNERE?

Fra du får pakken har du 14 dager til å returnere, eller gi beskjed om at det kommer varer i retur for så å returnere til oss innen rimelig tid.


KAN JEG RETURNERE ALLE TYPER VARER?

Ja, så lenge de er i ubrukt tilstand.


KOSTER DET Å RETURNERE EN VARE?

Ja, du som kunde dekker fraktkostnader ved returer. Om det skulle skje at vi sender deg feil vare, dekker vi selvsagt kostnaden med returforsendelsen. Ta kontakt slik at vi kan avtale bytte til riktig vare, og hvordan returneringen av feil vare skal foretas.


DERE HAR SENDT MEG FEIL VARE!

Vi beklager, men det kan skje hos oss også dessverre. Kontakt oss på arvid.rafael@myktbutikk.no så ordner vi det med det samme.


RETURADRESSE

MYKTbutikk.no

v/ Arvid Rafael Gallo Sanchez

Buktavegen 106A

NO-6390 Vestnes





REKLAMASJONSSKJEMA




(* må fylles ut)


Dette skjemaet skal brukes ved alle reklamasjoner til MYKT.

NB! Alle reklamasjoner må godkjennes, før plagget sendes til oss.

REGLER FOR REKLAMASJONSHÅNDTERING:

  1. Produkter som sendes inn skal alltid være nyvasket. Vi destruerer produkter som ikke er vasket - dette av hygieniske hensyn for de som arbeider med reklamasjoner.

  2. Flekker som ikke går bort er ingen reklamasjonsgrunn.

  3. Dersom produktet er utslitt (uansett alder), vil det ikke bli sett på som en garantisak. Produkter med normal slitasje erstattes ikke.

Vi forbeholder oss retten til å erstatte feilvarer/kampanjevarer med samme vare eller tilsvarende vare av samme verdi om denne er utsolgt.

BEHANDLINGSTID:
For produkter med feil som faller inn under vanlige reklamasjoner i henhold til forbrukerkjøpsloven, vil behandlingstiden være maks 7 dager fra vi mottar produktet og til vi returnerer det.

BEHANDLINGSTID VED REPARASJONER:
For produkter som kan repareres, vil behandlingstid som regel være 10 virkedager fra mottak, men maks fire uker fra vi mottar produktet til vi returnerer det.

PERSONVERN:
Personopplysningene som blir samlet inn blir kun brukt til å håndtere reklamasjonen og vil bli slettet etter 6 måneder.


fa fa-instagram fa-lg